Acceptatie en offerte verwerking van intermediairs hypotheek aanvragen.

Opvang piek hypotheekaanvragen

Uitdaging
Assisteren bij piek momenten zodat de bank kan voldoen aan de afgesproken tijdslijnen. Het oplossen van een bezettingsprobleem in een stijgende toestroom van aanvragen.

Opdracht
PFS is gevraagd om aanvragen te verwerken die de bank zelf niet binnen de afgesproken tijdslijnen kon verwerken. Door een grote hoeveelheid aanvragen op één dag of door langere doorlooptijden i.v.m. complexere dossiers. In overleg met opdrachtgever samen bepaald wie welke dossiers ging verwerken.

Complexiteit
De grote hoeveelheid aanvragen in een korte tijd. Vaak piek momenten na rente wijzigingen of vrije dagen. Optimaliseren van werkroosters en zorgen voor voldoende back up.

Aanpak
PFS biedt een unieke propositie waarmee de klant volledig ontzorgd werd, bestaande uit een inhoudelijke kwalitatief hoogwaardige klantervaring, gecombineerd met een sterke focus op vastlegging en doorlooptijd. Dit leidt tot sneller resultaat en lagere kosten.

Resultaten

  • Acceptatie door opdrachtgever waarmee kwaliteit geborgd is.
  • Oplevering van afgeronde dossiers binnen de gestelde tijdslijnen.
  • Hoge klanttevredenheid.
  • Flexibel inzetten van beschikbare medewerkers.